Тим паче, що в Україні продовжують користуватися попитом конкуренти в обличчі Nissan Juke та Peugeot 2008, які вже не є такими привабливими з точки зору доступної ціни. Екстер҆ єр Honda HR-V 2019 модельного року вирізняється від попередника новим переднім бампером та хромованою радіаторною решіткою. Навіть у базі з҆ явилися світлодіодні фари головного світла. Кроссовер має більш дорослу зовнішність завдяки фірмовим 17-дюймовим легкосплавним дискам.
В середині рестайлінговий HR-V оздоблений більш якісними матеріалами. Навіть у базових версіях встановюється мультимедійна система з кольоровим монітором та клімат-контроль. Архітектура центральної консолі має непогану ергономіку та орієнтована на водія. Незважаючи на компактні розміри в салоні Honda HR-V без проблем можуть розміститися четверо дорослих, що робить кроссовер непоганою альтернативою міським хетчбекам С-класу.
На старті продажів, японський виробник запропонує модернізований 1,5-літровий бензиновий двигун i-VTEC потужністю 128 к.с. та 155 Нм крутного моменту. В парі з цим силовим агрегатом працюватиме 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей або фірмовий варіатор CVT. Для європейського ринку кроссовер стане передньопривідним, але згодом з҆ явиться більш потижний 1,5-літровий двигун VTEC-Turbo на 170 к.с. та дизельний 1,6-літровий мотор на 115 к.с. Головними здобутками інженерів стали зменьшення витрати пального та підвищення ефективності від роботи моторів. Вперше в історії на Honda HR-V застосована система придушення активних шумів.
В Європі вже розпочато прийом замовлень на оновлену Honda HR-V, яка коштуватиме від 20 тисяч євро. В Україні марка Honda переживає не дуже приємні часи, тому очікуємо рестайлінговий кроссовер на початку наступного року…